ny bloggdesign. .

tjatat hur länge som helst på min bror att han ska göra en ny bloggdesign,
 det tog sin lila tid, men nu har han gjort den.
och jag vart nöööjd!  gjort klart gympa skiten nu, jag och magda ska nämligen
 hålla i leketionen i morgon får se hur det går, hoppas det går bra... i
dag hade jag prov i hemkungskap, och för er som inte vet hade jag det för terminen men jag gick inte kvar....
skäll jag inte vill säga här, men i alla fall fick jag byta grupp och har nu det med killarna i klass 9E,
 känner nästan igen där, men det är faktiskt roligt att ha leketion med dom..
 i alla fall hade vi prov, men våran lärare var ledig så vi hade en annan och rasmus fuskade som bara den,
 han hade boken uppe! men men... Vg delen var lättare än G delen
, men vi får vell se hur det går, efter det gick jag ner till uppis där Alek ramadan,
och hassan satt, vi började klla i skolkataloger och vi hittade en kille som hade
 en tröja med skönaste texten på! det ståd

Varför finns det kondomer med jordgubbssmak när alla vet att musen gillar ost?
 sjukt roligt, vare och hassan tror jag fan tyckte det var roligast..... 
nu ska jag göra klart svenskan som skulle varit klar i fredags men jag har glömt! 
säg vad ni tycker om designen, om jag sa ha kvar den eller den gammla....




,



Kommentarer
Postat av: sara

scchnnyyyygggg design brallan! :D

2009-03-31 @ 10:59:14
Postat av: lydia

sviiiinsnygg älskling :D!

2009-03-31 @ 15:33:04
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0