20:57

idag hade jag i alla fall roligaste teknik leketionen,

tove skulle hämta en sak i skåpet som är i salen..
problemet är att skåpet inte sitter fast i vägen,
och på skåpet ligger det en tjock skiva gjord av trä
som hon får på huvudet.. och skåpet kommer framåt..

våran lärare var inte i rummet under tiden det hände,
så Smarta Elin kommer på att vi lurar petra att tove typ svimmat där
eller nått. men tove ville inte så Alek lägger sig där under och skriker..

När väll petra är på väg mot våran sal skriver elin att Alek fick skåpet över sig,
typ springer peta... jag och hanna låsas hjälpa Alek, och alla börjar as garva..

Så den sista leketionen i teknik slutade faktiskt väldigt rolig plus att vi fick sluta 20 minuter tidigare!
så i morgon ska jag göra provet i tekniken färdigt...
nu ska jag göra klart islam häftet. blir bättre än vad jag trodde faktiskit.
så i morgon kan jag bara slappa för då är det inga mera läxor att fixa!
fan vad skööööönt!


Now I´m being something I´m not..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0