00:44

när jag fyllde år fick jag gåstavar av micke...
jag fick två så mamma också faktiskt kan börja träna...
så idag gick vi i spåret med dom, först vart det mest bara massa skoj med dem.
men sen gick det bra. faktiskt ganska skönt att gå med dom med trevligt sällskap.

min syster kom för övrigt hem idag. fick en tröja och bikinin som jag har velat ha. jag vet inte hur länge..
ni vet den där som inte fanns när jag skulle köpa den från H&M med MW. så nu har jag den. men det
negativa med det är att jag måste dela överdelen. men jag har ju underdelen. det har ju inte hon. vad ska hon ha till överdelen då? Lydia, tänkte du på det när du köpte den?  ;)

för övrig första dagen i skolan avklarad. CCCCCP säger jag bara. jag vill till kungsis!











Do you see how much I need you right now?
i miss you.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0