00:35

kvällen var grym.
pool party!
jag har för övrigt blivit
portad från yngves.
Tack för deeeen!!

lägger in ett test jag gjorde nyss..




Tio saker om dig själv!

1. Är du singel? aa
2. Är du lycklig? beor på när du frågar mig.
3. Är du uttåkad? ja.
4. Är du ledsen? Inte nu.
5. Är du Italienare? Haha nee
6. Är du gravid? nej
7. Är du full?verkligen inte.
8. Är du cooling? klart.
9. Är du från Irland? Nepp
10. Är dina föräldrar fortfarandegifta? neeej.

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa,
2. Har du någon gång blivit sårad? a
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? Jaa det har nog hänt...
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja.  vilket var ett fet misstag.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? det vill du veta va?
6. Har du haft en hemlig beundrare? Kanske,
7. Är du kär? det vill du med veta va?
8. Vill du gifta dig när du blir stor? ja.

Tio "har du någonsin"

1. Blivit påtagen när du försöker smita hemifrån? Nej, jag lyckas.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort något du ångar? m.m.
4. Hoppat Bungee? Nej
5. Gjort bort dig offentligt? Eee ja det kan nog ha hänt...
8. Vilja bli tsm med ditt ex? Nej!
9. Gråtit när ett husdjur dog? sjukt mycket.
10. Velat försvinna? Jaaa.

10 senaste

1. Telefonsamtal du gjorde?  min syster.
2. Telefonsamtal du fick? mamma
3. Personen du var med? typ sara, maria, agnes, sofia, sala och hans kompisar.
4. Roligaste grejen som hänt? yngves
5. Personen du sms:ade? hannes
6 Du kysste? om du vill veta, fråga mig istället.
7. Du skrev till på myspace? -
8. Du kommenterade? Kommer inte ihåg,..
9. Du tillbringade natten med? maria
10 Du kramade? sara

men jag glömmer bort att andas för sex,
musik och våld var det vackraste som hänt mig
 sen själen min blev såld. att synas utan att verka
ser enkelt ut på håll, men jag lever på impuls nu
 via fjärrkontroll.















 


Kommentarer
Postat av: baloo

haha poolpartyt sög hårt, o din portning från yngves, hahaha! våra nya ställen får bli georges och ciccolata ;)

2009-08-16 @ 20:27:44
URL: http://sarastenumgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0