.

Kom precis hem och mamma har bakat massor av kakor. så gott!!

Igår kväll var jag på bio med Agnes. vi såg magic Mike, galet bra film som är en riktig tjejfilm... Hallå, fem killar om står och strippar liksom. kan inte bli mycket bättre..?!

Efter det drog jag mig hem till min hjärtevän och vi kollade på film innan vi somnade. imorse sov vi länge innan jag gick upp och duscha. det är nämligen så att Gubben är sjuk.. och ja, när män är lite halvt sjuka så är dem plötsligt jätte sjuk! dem ska bara veta vad vi kvinnor har att leva med en gång i månaden....
jag gjorde i alla fall soppa på morgonen. vilket var uppskattat.
sedan tog jag bussen hem..

nu ska jag ta tag i mitt rum och all tvätt som är och ikväll drar jag mig till holmstens.

Ha en Bra dag !
pussssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0