.

Okej , förlåt...
jag har inte skrivit på ett tag. så tänkt att jag gör väl en lista på hur min vecka har ett ut istället.

Tisdag : Upp klockan halv fem på morgonen för att åka till ullared med familjen. vi var där ett jävla bra tag och jag fick med mig en hel del hem. när vi väl kom till linköoing så drog jag mig till min käraste som hade bakat bullar. så vi käkade nybakata bullar och drack mjölk. sedan blev vi hungriga så vi drog oss ner på stan och käkade lite på new york legends. riktigt myigt !

Ondag: ganska seg dag men på kvällen drog jag och spelade laseerdom. riktigt kul med tanke på att jag säkert inte har spelat det på fem år... dock kom jag sist men det var kul ändå. snubben som jobbade där bjöd mig på glass för jag kom sist. så jag var rätt nöjd ändå ! :)

Torsdag : var och fikade med mina tjejer i över fyra timmar....
men mysigt var det ! sedan på kvällen drog jag míg till min vän och sov där.

Fredag: Frukost på sängen! vilken lyx... sedan skulle gubben iväg till jobbet och jag åkte hemåt. på kvällen drog jag mig till ryttis och sedan en sväng till min bror.

Lördag: först vart det stan med syrran och lena. två röjor fick följa med mig hem. en stickad tröja från carlings till vintern och hösten och en party tröja från gina. dock en ganska vanlig tröja framtill men helt öppen i ryggen. jag är nöjd!
på kvällen så drog jag mig till maria för lite förfest och sedan drog vi ut till Platå. jag hade galet roligt och träffade lite barndomsvänner ute.

Söndag: idag ska jag bara ligga i soffan och kolla på sons of anarchy. sedan ska jag iväg till kyrkan då mina vänner barn ska döpas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0