Du kom som en dröm.

Igår rensade jag massor av kläder.. hela två stora påsar!
efter det drog jag mig in till stan för att ta en fika med Arvid. han skulle även köpa jeans. dock tog det väldigt lång tid , då arvid sitter i rullstol och är förlamad i bennen. men det var väldigt trevligt att träffa honom då det alltid är långa perioder då vi ses igen. Efter det drog jag mig hem till min hjärte vän och var där ett väldigt bra tag. så himla skönt var det, vi bara låg i sängen och pratade hur länge som helst. jag gick där i från med ett leende på läpparna!

i alla fall idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag har varit med mina systrar. ska snart börja fixa mig och dra mig till Oliva.
imorgon är det torsdag och mamma ska iväg tidigt på morgonen vilket jag är galet tacksam för , för då får jag sova hur länge jag vill... annars brukar hon komma in och väcka mig vid åtta varje morgon.

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0