Dag 07 – Min bästa vän



En bästa vän för mig är någon som alltid finns där för mig,
som jag alltid kan ha kul med. jag har många såna vänner men johanna är någon som alltid kommer ha en
extra stor plats i mitt hjärta. vi har varit med om så sjukt mycket tillsammans och jag har kännt henne i tretton år. många som inte känner henne tror att hon är en bitch!  tvärtom, hon är värdlens snällaste.

vi har haft tider då vi har bråkat med varandra. men sen så är det alltid någon som ringer än och då har man liksom glömt bort allt som har hänt..

alla borde ha en vän som henne.



Kommentarer
Postat av: JOHANNNNNNAAAAA

naaaaaw gullllig, Världens bästa fru har jag :D <3

2012-03-26 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0