Midsommar

















Midsommar var så himla underbart.
började dagen med sara och segerberg ute vid bjärka och kollade på midsommarstången och sedan hängde segeber med mig hem och fikade lite innan jag drog mig bort till sommarstugan vid motala.

Det var galet kul. vi körde lekar, drack , badade badtunna..

framåt två tiden gick jag och la mig i hängmattan och då kom tobbe med täcke och kudde, senare började det regna och då gick vi in.. när vi kommer in ligger alla redan och sov.. tolkade det som ni vill men dem flesta hade däckat! så vi gick och la oss. en timme senare vaknar vi av att det ligger en man som jag absolut inte såg vem det var... på morgonen börjar folk gå upp och jag gick upp för att gå på toa. det visade sig att klockan bara var sex på morgonen så jag gick och la mig igen... efter ett tag vaknar jag igen av att Dejan ligger och sover brevid.

kan inte annat än säga att min midsommar var helt underbar men galet skum ändå.
träffade underbara människor, drack god dricka och käkade helt underbar mat!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0