.

I fredags firade vi sofias födelsedag med mat , drinkar och fina vänner.
efter det så drog vi in till stan för att käka, men det slutade med att jag och maria drog ut. Efter det drog jag mig hem till en kompis och sov där. vi hade efterfest med hans bröder, med ännu mera dricka, riskakor , och bra musik !

I lördags vaknade jag av att hans larm gick på tidigt och det var bara att gå upp och dra sig hemmåt.

på kvällen drog jag mig hem till mina fina karolina som fyllde år 19 år. satt och käkade god middag, efter det kom Cicci också.. och sen drog vi oss ut och mötte upp jimmy. vi hade galet roligt och det var helt jukt mycket folk ute igår!! jag drog hem med sissta bussen och gick av en busshållplats försent... och å sover en kille på bussen, så jag säger till att det är sista hållplatens och han går av... han glömmer in mobil på bussen och skulle egentligen inte till Tallboda utan han skulle till Malmslätt.... så jag stannade kvar med honom tills hans taxi kom och sedan gick jag och mötte upp Amir som är hemma från lund över jul. jag kom hem vid fyra inatt och var verkligen jätte trött...

så idag har jag sovit läääääänge! nu ska vi sticka och hämta mina ystrar som ska komma hit och baka lite julgodis och imorgon är det egentligen JULAFTON !! bilden som ni ser är från i fredags hemma hos Knut och Sofia !!

puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0