.




 (Bild från när jag o sara var i vikingstad o käkadeee pannkakor hos Lyddan H )

Hade en kort skoldag idag. började vid åtta i morse med redovisning om olika frågor som vi har gått runt o ställt i olika klasser i skolan. frågorna handlar bland annat om tex : är det okej med frivilig abort - är det okej att använda burka i skolan... såna frågor ! sedan hade vi religon där vi jobbar med något arbete. jag har bara haft en religons lektion innan då min klass har haft det sen vi började. så jag ligger väldigt mycket efter...
efter det så slutade jag o då gick jag hem till Karro o käkade lite dolmar.

Nu är jag sjukt sugen på Amerikanska pannkakor! så ska fixa det om en liten stund, måste först bli klar med min bild läxa jag har.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0