mysig helg



I fredags var jag på bio med sara som snart blir vuxen.. grymt bra film
men innan det fikade vi lite.. mysigt !




Erik.. tänker mycket på att sätta på radion.
då menar jag inte sätta på radion så det kommer musik.. utan sätta på radion !!


en snygg lydia  !

jaa, helgen har varit grymt bra. mysig om inget annat.
var i boda borg på lördagen sedan drog vi till nyköping för att sova där och ha gudstjänsten på söndagen i en kyrka där.
och vilken känsla det var när vi hade gudstjänsten där. dom i församligen vart jätte glad ! :)
i dag så blev det söndagsfika med mina underbara tjejer. jimmy kom en snabbis och även simon. mycket trevligt!
nu ska jag se klart filmen på 5:an och sen sova.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0