huvudet det bankar...




huvudet de bankar
Av hopp, sorg, förtvivlan och alla jävla tankar
Hör du vad jag säger, kan du läsa min rader?
Försök å ta åt dig, farsan, få inte spader

Jag vill dig bara väl, pappa, tro det eller ej
Att ett liv utan dig kan jag inte tänka mig
Jag gråter i min kudde när jag tänker på skiten
Jag vill inte hoppas,fan, jag känner mig så sviken

Du vägrar ju att se allvaret i det hela
Du vägrar ju att se att det är mänskligt att fela
Du vill inte ta ansvar och stå för din misstag
Det är det som gör dig så pinsamt jävla svag
 

Sista raderna spottas ut och tårarna dom rinner
Hoppet växer då och då men ständigt försvinner
Hoppas du fattar att jag bara vill dig väl
Pappa, jag älskar dig, tack och farväl



Kommentarer
Postat av: Lydia

Nu får du ett sms. Ifrån mig. För jag älskar dig.

2010-10-24 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0