06:27


min älskade bild, i mitt älskade Moldavien land . . . !

jag måste säga att jag verkligen älskar min tandläkaren.
både hon och han försöker verkligen. och blir så glada varje gång jag kommer
att dom kramar mig. jag menar, det är inte ofta ens tandläkare kramar en när man kommer dit...
nästa gång jag ska till tandläkaren så kommer jag få medicin.
inte vilken medicin som helst..
det är lugnande medicin !
 allså så ska dom droga ner mig för att jag ska klara av att åka till tandläkaren.
och min älskade kussin Anika som är runt 35 års åldern ska följa med mig..
hoppas verkligen att det kommer att gå bra då.

nu ska jag dra mig iväg till min praktik för jag börjar snart..
blir en lång dag, för jag börjar 7 och slutar 4a.
men men, jag överlever.. .


pussssss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0