76 minuter!



Igår hade vi orientering i ryd,

Jag och johanna ville ta det lungt så vi gick hela istället..

Det gic bra till en början i hittade 1:an sen helt plötsligt hittade vi 4:an

Så vi gick och hittade 2:an och 3:an med innan vi försökte hitta 5:an.

När vi väll hade hittat 5:an kollade vi på klockan, då hade det bara gåt en kvart, så vi tyckte det gick as bra eftersom vi gick... vi kollade på kartan då skulle vi gå ner till en väg.

Vi gick ner genom skogen, och kom till ett träsk, vi tänkte att vi hoppar över det.

Men neej neej! Träsket var större än vad vi trodde. Helt plötsligt står vi på en stam mitt i träsket, har bara massor av vatten runt oss. Så allt vi kunde göra var att hoppa över..

Men att hoppa över gav sina fotspår. Vi vart jäte blöta i skorna...


Så vi gick resten av orienteringen med blöta skor och fötter...

Då skulle vi hitta 6:an men vi hittade 7:an.. skumt tänkte vi..

Så vi gick åt andra hållet för att hita 6:an och säger bara det tog en jävla tid

För vi hittade inte ens 6:an... så vi ringde våran jumpa lärare. Och hon förklarde och allt.

Men ICKE.. vi hittade den inte. så vi hittade 8:an och gick in i mål...


Jag och johanna ÄLSKAR orientering .....


Nu ska jag dra in till stan och träffa min syster, vi ska gyma. Sen plugga!


Sen fika med snyggingarna. Sen ska jag till HG



Du kommer alltid finnas där,

Och jag kommer aldrig att glömma dig.


Kommentarer
Postat av: JOHANNNNA

hahaha men det var ju kul endå : D

2009-05-14 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0