19 januari


Mina uppdateringar har varit usla, plugget står före,
Dagen började med att jag kom till is hallen kl 07:40 fick vänta på Alek till 5 över,
 sen åkte vi skridskor, det var super nice!
sen tillbaka till skolan, och det var sper kallt,
jag och Sze gic ch klagade på hur kallt det var om fötterna.
sen vare B-språk, när vi kom in fick vi en shock för våran läare vi skulle ha var typ Emo.. 
 våran engelska läarare ar blivit pappa så han har tagit ledigt,
hon var fett skön i alla fall, vi snakade om percingar (:
efter det gick jag hem för jag mådde inte alls bra, så det blir vell att sova snart och ta tabletter..

SEEYAAA                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: lydia

haha, gullunge! :D<33

2009-01-31 @ 10:56:22
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0