Heligen.

Skriver lite kort om heligen..





Fredag:      först vare skola, det var jävligt segt,

                    Efter vare att träffa Rubina i rädgårn, vi satt där och snackade väldigt länge,

                    Sen vare hem och fixa sig till kvällen, träffade hur mycket folk som helst

                    Och vi grillade. Det kom mer folk än vad vi hade tänk oss, men det var

                    Skit kul ändå...




Lördag:     gick up vid 11 för att träffa min syster gick på stan med henne och mamma, tills

                   Min syster var tvungen att åka till rimforsa, då kom min Älskade bror ner till stan

                   Och jag köpte badbyxor till honom... senare gick jag hem och sov,

                   Skulle in till stan och gå på alternativ, men jag ände inte för det så jag var hemma

                  Och sov lite till.. efter att jag vakna så tänkte jag att jag åker in i alla fall. Så

                  Jag var på alternativ med alla sköna människor. På kvällen senare sov jag hos  

                   Maria...




Söndag:   finns inte så mycket bra eller roligt att
                  berätta om söndagen, den har mest varit

                  Tråkig!



you don´t know why you got missing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0