sjuuuuuk kväll !!

idag kom johanna till mig och vi fixade mitt rum lite.. blev till och med en hel plast säk med kläder som ska bort!

Efter det drog vi hem till johanna och vi skulle dra ut och fika med karro på kvällen men vi får sms av karro som skrev att det är fest.. maskerad fest!


Vi drog dit och var utklädda.. när vi kommer in är igen förutom typ 3st till utklädda, skalpigt fail!
tjejen som hade festen var min sysslings förra tjej.
alla som var där var meller 15 - 20 års åldern.. dock dom flesta fjortisar!!
dåligaste raggningsreplikerna fick jag höra! och vissa hånglade med vissa...

ajjaa.. vi hade kul ändå och till och med blev bjudna på feeest imorgon med!

nu är jag sååå jävla trött att jag ska sooova!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0