22:45

kom in nyss, tagis en MR s. gött!
snart ska jag sova och i morgon kommer massa tjejer som ska sova hos mig
vi blir runt 9st tror jag. mamma och micke vet inte vad dom ska göra. men
hemma får dom inte vara.  inte skrivit så mycket om min nollning jag haft.
men grymt roligt har det varit fast det har regnat varje gång..
jag har ju bytt klass men den klassen jag gick i vann låten man skulle skriva
till sina faddrar. och den var grym! nedanför ser ni texten!

Vinnartexten:
Här kommer lilla Nejra,
Spontana lilla Nejra
Humöret kan vi skippa just under lingonveckan
Pratar gör hon ofta, röker gör hon mer

Här kommer OP3SB tjolahej, tjolalahop. Tjolahoppsansa
Här kommer våra faddrar ju nu är de på väg

Paulina bryr sig om oss och frågar vad vi tycker, snusar gör hon också och det gillar inte vi

Här kommer OP3SB tjolahej, tjolalahop. Tjolahoppsansa
Här kommer våra faddrar ju nu är de på väg

Jocke häller vatten och kommer alltid för sent Munken kan han skippa för nu går han på Birgitta

Vi glömmer inte Pink Lady och inte heller veganen Lena Ljus var namnet men också Anna Hojj

mer text var det. men den är inte med här ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0