.

Sjukt seg dag...
det har verkligen regnat hela dagen..
var i alla fall hos tandläkaren på morgonen. gick helt okej!! :)
kan även meddela att min stora glugg som jag har haft mellan framtänderna är nu borta :D vilken lycka!!!

efter det drog jag och mamma och hjälpte min bror och hans sambo med deras flytt. sedan drog jag hem till min hjärtevän och var där ett bra tag. gubben ska på fest ikväll så fick välja vad han skulle ha på sig. riktigt snyggt blev det! hittade även massa kläder i hans garderob som var skit snygga som jag ville låna. fick med mig en del... men den snyggaste tröjan fick jag inte låna... BBUHU ....
Ikväll är det fredag och jag ska iväg till ryttis och förhoppningsvis får jag med mig dem andra ner till ågatan efter..


På bilden ser ni mitt nya Lakers linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0