Bilder från i Torsdags.

Jag hade galet roligt i Torsdags. vilken kväll.
började med att åka till agnes för att fixa mig. sedan skulle vi ta bussen och när vi kommer på bussen så märker Agnes att hon glömde sin plånbok.så hon och therese gick av så åkte jag in till stan och mötte upp Maria.
vi drog sedan till 55:an och drack lite där innan vi drog till tordagsklubben. Det var väldigt lite folk ute (?) men det var kul ändå. eftersom vi drog ut tidigt så gick vi hem rätt tidigt med. jag drog hem till en kompis och sov där.
på morgonen vaknade jag av hans mysiga katt. sedan käkade vi lite frukot och kollade på tv innan han drog till jobbet :) mycket lyckad utgång alltså !!
 
Nu ska jag baka lite och ikväll kommer maria hem till mig för att dricka lite drinkar och se lite på film. 
alltså ha en bra lördagkväll helt enkelt ! ha en bra lördag allihopa. jag skriver nån annan gång. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0