-

har så stört tråkigt just nu, så gjorde den här ännu mera tråkiga listan !



Tänk på den senaste personen som sa 'Jag älskar dig', tror du att den mena det?

det var min mamma. Så hon menade det nog !
Skulle du kunna dejta en 18-åring vid den åldern du är i nu?
absolut ! så länge han inte är 94a utan 93 och ska fylla 19 men är 18 just nu..
När var du senast arg och glad på samma gång?
inte en aning..
Skulle du kunna le mot en främling?
Ja?
Finns där någon som är arg pga att du dejtar/pratar med personen du gör.
dejtar / pratar inte med någon på det settet. Så nae
Har du hört en låt som fått dig att tänka på någon speciell idag?
Yeaah
Vad exakt har du på dig just nu?
tajta träningsbyxor och en stor kill T-shirt !
Hur ofta lyssnar du på musik?
alltid när jag sitter på bussen , så rätt ofta..

Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
Ae, de vetifan alltså-
Är du en social eller en antisocial person?
Det går i vågor. Men allt som oftast är jag väl ändå en rätt social prick?
Har du kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
det har jag.
Vad sägs om "R"?
nepp !
Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Beror ju på vem det är. Men skiter it så mycket jag bara kan.
Ska du lämna stan snart?
ja ! eller om något år i alla fall. Då tänker jag åka upp och plugga i stockholm.
När var sista gången du grät?
minns inte.
Har du sagt till någon att du älskade dem?
Många gånger
Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Näe, gillar min. tror jag.
Finns det en person som du skulle göra absolut allt för?
Det finns några få.
Nämn något du ogillar om dagen du haft.
skooooooolan

Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Beror ju på vad för kille och vid vilket tillfälle.
Dejtar du den senaste personen du talade med?
Icke
Vad är det du sitter på just nu?
Soooofffan
Säger någon regelbundet (annan än familjen) till dig att de älskar dig?
Min fina lilla Lyddan brukar påminna mig väldigt ofta.
Har du någonsin velat ha någon du inte kunde få?
nepp.
Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs i går kväll?
mamma.
Var är tröjan du bär ifrån?
Tishan är från First aid och märket är sweet!
Hatar du någon?
Hata är ett väldigt starkt ord, tycker mindre om några stycken!
Har du några tomma alkoholflaskor gömda någonstans i ditt rum?
haha, ja ! har en tom cider flaska som står i min hylla…
Gillar du att titta på läskiga filmer?
absolut inte.
Vill du pierca din tunga?
nae. Tror jag inte.

Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Aee, fyfan vad svårt.
Hade du en dröm i natt?
inte vad jag minns.
När var sista gången du berättade för någon att du älskade dem?
minns inte.
Tror du att du kommer att gifta sig inom 5 år?
hahaha verkiligen itne.
Tror du någon har känslor för dig?
icke .
Tror du någon tänker på dig just nu?
Inte en jävla aning alltsååååå
Hade du en bra dag igår?
helt okej ! kunde knappt gå , annars var det bra.
Tänk tillbaka till 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
nej , jag var inte i ett förhållande då.
Under de närmaste 48 timmarna kommer du att umgås med en tjej?
ja.
Har någon sagt att de inte någonsin vill förlora dig?
Ja
Vad är det bästa med skolan?
Alex och Elin!
Har du några bilder på din Facebook?
En hel del
Ge du någonsin anteckningar till dina vänner i skolan?
Alltså, jag gör ju anteckningar. Sen om nån vill ha mina anteckningar för dom inte va där, då är jag snäll och dela med mig. Men många i min klass vill inte dela med sig av sina...
Spelar du upp saker som hänt i ditt huvud?

Nepp .
Var du singel under förra sommaren?
nej.
Är något i ditt liv likt hur det var för två år sedan?
ja, en del tror jag..
Vad har du tänkt göra just nu?
sätta på tvn och glooooo
Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
Nejfan
Är du snäll mot alla?
Är snäll mot dom som förtjänar det
Har du någonsin börjat tycka om någon du inte trodde du skulle?
hahah , jaa absolut.
Tror du att du kan stanna i ett förhållande i 6 månader och inte vara otrogen?
ja, absolut.
Är du bra på att gömma dina känslor?
det är det jag är bäst på.
Tror du att du gillar någon?
jag tror inte. Jag vet att jag inte gillar någon.

Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
haha, ja !
Föredrar du att vara vän med flickor eller pojkar?
Alltså, det spelar ju ingen roll
Har någon av dina vänner någon gång sett dig gråta?
Japppp
Hur mår ditt hjärta?

Mitt hjärta mår bra. Hade det inte mått bra hade jag ju varit död?
Finns det något som hänt i ditt förflutna som du hatar att prata om?
ja!
Har du gråtit någon gång under en kille?
ja , det har jag.
Vem pratar antagligen en massa skit om dig just nu?
Kunde inte bry mig mindre
Är dina tånaglar målade rosa?
nej , dem är röda.
Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Ehm, de hoppas jag inte
Tjejer älskar när pojkvänner gråter; korrekt?
nej , inte jag i alla fall . jag hatade när mitt X grät
Har du någonsin tappat dina byxor offientligt?
hahahha  jaa !förut hade jag ju bara stora byxor. Så det har hänt!
Vem var den sista personen du prata i telefon med?
Andreas.
Hur ser du ut just nu?

Osminkad !  
Har du någon du kan vara helt dig själv runt?
Jafan, de har jag.
Kan du lita helt på en person?
Nej, kan inte lita fullt ut på någon. Men det finns en eller två som jag litar på till åtminstonde 99%
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för?
Berättar inte om allt för nån, men jag har en som jag kan berätta det allra mesta för.
Har du någonsin känt dig utbytt?
Jafan
Har du dåligt morgonhumör?

Fråga min mamma.
Är du en svartsjuk person?
Jag är svartsjuk av mig, men jag visar de sällan
Finns det någon du ger upp hoppet på?
Ja, det finns en som jag tänker på.
Vill du träffa någon för närvarande?
nej
Nämn något du måste göra i morgon?
Jag måste till skooooooooolan
Senaste personen du grät inför?
Halah
Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
Yeah
Om den person du vill vara med var med dig, vad skulle du göra just nu?
-
Är du över ditt förflutna?
Ja, jag skiter i mitt förflutna och tittar framåt istället…
Har du nån gång gillat en av dina bästa vänner av det motsatta könet?
nej.
Om din första sanna kärlek knackade på din dörr med ursäkt och presenter, skulle du acceptera?
Med tanke på hur vårt förflutna ser ut så skulle jag inte acceptera det. Jag vill inte gå tillbaka till honom eftersom jag gått vidare och vi bara är kompisar!
Om personen du senast kysste kom till din dörr 03.00, skulle du släppa in den?
Det skulle jag allt göra,
Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
det har jag absolut gjort,
Kommer du vara i ett förhållande om 2 månader?
hahah, hur ska jag veta det?
Finns det någon du känner med namnet Michael?
Deee gör de väl. Känner o känner, men bekant.
Har du kysst någon vid namn Matthew?
Icke
Var du i ett förhållande i januari? Hur var det?
nej , det var jag inte.
Var du nöjd med den person du gillade i mars?
det var mars förra månaden och jag gillade ingen då..
Är den senaste personen du smsa med attraktiv?
det är från min bror , så nej.
Vem har du sms ifrån?
Ehm, ska jag rabbla upp alla då eller..?
Om personen du gillar säger att de gillar någon annan, vad skulle du säga?
-
Har du kysst någon som är äldre än du?
Ja, det har jag.
Vem är i din profil bild med dig?
min sysslin joel.
Kysst i fyrverkerier?
yes !
Har någon gett dig fjärilar i magen?
yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0