Fredag

Gårdagen var väldigt lång. skolan var seg och jag var as trött hela dagen.
efter skolan gick jag och jowjow till stan o fixade lite grejer sedan hem till henne..

kvällen bjöd på förfest hos malin och sedan utgång.
var ute med många från klassen. många av dom umgås jag inte med i skolan men sjukt vad roligt vi hade.
efter det så följde eric mig till min syster.
imorse vaknade jag tidigt för att cykla ner till sandic för att äta frukost buffe men tjejerna.
satt där i två timmar...

nu ska jag fixa mitt rum för det är så sjukt stökigt.
efter det ska jag dra mig till en kompis.

ikväll blire att dra på middag hos johanna och sedan blire utgång.
frågan är om jag pallar utgång ikväll med för jag är fan as förkyld...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0