Lista.

Skulle du hellre..

Pierca näsan eller tungan? - Tugan

Vara seriös eller flummig? - Flummig

Dricka röd eller grön mjölk? - Röööd , helt klart !

Brinna upp eller drunkna? - Drunkna


Svara ärligt..

Tycker du om någon? - till och från.

Sol eller måne? - Sol

Vinter eller höst? - Vinter

Vaniljglass eller chokladglass? - Choklad


Har du de senaste 24 timmarna..

Fått ett sms? - japp.

Vad står det i ditt senaste sms och vem är det ifrån? - Är du i stan? kan vi ses? Från Alice , borensberg.
Sjungit? - Jajemän

Blivit kramad? - Jadå

Känt dig fånig? - Nej. Jag är stencool.

Saknat någon? - Inte som jag gått och tänkt på, men visst finns det personer jag saknar

Klippt håret? - nej

Gråtit? - Nej

Ljugit? - Nej

Blivit kysst? - Nej


Om mig..

Hur mycket är klockan just nu? 18:33

Vart vill du helst bo? - USA eller spanien vore coolt !

Hur många barn vill du ha? - 2- 4 barn

Vill du gifta dig? - Absolut , någon gång vill jag gifta mig.

Rullar du spaghettin? - Nej

Har du ätit sushi? - Ja

Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 2


Grejer..

Har du blivit jagad av polisen? - Nej

Har du en hund? - nej , jag har två hundar..

Sover du helst själv eller med någon? - själv.. folk tar ju så jävla mycket plats i sängen...

Tror du på spöken? - Nej

Tror du på utomjordingar? - Ja, någonstans i univesum måste det ju finnas några andra varelser än oss. Sedan att de är gröna, har massa armar & ben och säger "E.T Phone home" kan ju diskuteras...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0