många tårar fattigare gör mig inte svagare.

Jag studerar mig själv i spegelen 

och kan inte fatta att det var jag, igår som höll på att slita sönder mitt egna ansikte av ångest. Hade jag inte haft rivmärken på benen som svider hade jag aldrig trott att jag upplevt gårdagen. Då skulle jag tro att det var en dröm i drömmen. Jag har ju alltid sagt till dig att det känns som att vi lever i en dröm och det värsta av allt skulle vara att vakna upp och inse att vi inte hade kommit längre än 2009.

I mitt liv händer allt av en anledning, allt. Jag tror på att den som gav oss den dåliga dagen på vår 27e månad hade en baktanke. Men jag tänker bevisa motsatsen! Jag är starkare än såhär, två kilo mindre, många tårar fattigare gör mig inte svagare. Jag är den jag är och det är svårare än två kilo och tårar som kan ta ifrån mig allt. Jag ska fixa det här.
I'm on the egde with you

.

Kommentarer
Postat av: SzeSze

ha! där ser man sin egna text ;)

2011-06-03 @ 10:10:05
URL: http://greenberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0