I want your body close ..



Idag gick jag upp i skaplig tid för att sedan åka in till stan och se på bio med alla som jobbar inom LLS.
vi såg Hur många lingon finns det i världen? filmen var så himmla bra och det var verkligen nyttigt att folk som jobbar inom LSS såg den. efter filmen gick jag till skolan en sväng och efter det åkte jag hem för att lämna min väska för att sedan ta bussen in till stan och gå till simhallen. där mötte jag en av mina boende och sedan kom min handledare.. när vi var klara där så åkte vi till stångebro gatukök och käkade innan vi drog oss till kvinneby.



satt och tänkte idag på hur min sista dag på praktiken kommer att vara.
tror verkligen att jag kommer börja gråta som aldrig förr.
alla boende är helt underbara och personalen är helt fantastiska.
känns dock väldigt bra att jag förmodligen kommer att få jobba som vikarie där efter att jag har fyllt arton..

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0