tre bilder från turkiet .







 I ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Ja .
Fått ditt hjärta krossat: Nej det har jag inte
Träffat någon som förändrat ditt liv: tror inte det.
Fått reda på att någon har pratat om dig: jaarå
Kysst en kompis: Ja det har jag

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: nej , eller skulle vilja heta Elvira
Vad gjorde du under din förra födelsedag: oj , jag minns inte .
Vilken tid vaknade du idag: 08.00
Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på tv .  
Någonting som du längtar till: stockholm med karro och min födelsedag !
Senaste gången du träffade din pappa: idag är det faktiskt exakt fyra månader sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att träna mer än vad jag gör nu.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja 

 DIN FÖRSTA:


Operation: Har aldrig opererats
Piercing: I örat annars har jag i läppen också
Tatuering: har ingen men vill ha ! om jag vågar....
Bästa vän: Har många bra vänner
Sport: volleyboll
Husdjur: Ragnar och doris !
Vaccination du minns: livmoderhals canser sprutan !
Förälskelse: Ludvig collin
Alkohol du drack: vodka

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögon
Kramas eller pussas: pussas
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar och piercingar är ett plus !

Vet att såna hära är skit tråkiga att läsa,
men vad gör man inte när man har tråkigt ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0