Du kommer alltid att förbli min extra mormor.

Ibland kan tårarna inte hålla sig inne.
speciellt inte när jag ser dem två änglarna som
du gav mig. När du berättade för mig att den ena ängeln är jag och den andra är du..

när du berättade för mig att även om man har förstört sitt liv så kommer gud även att
ta emot sig i sin famn, när du berättade för mig att när jag dör så kommer du stå med gud i din hand och vänta på att jag kommer in i himelen.. och det är precis vad jag tror att gud har gjort med dig.
jag tror att när du kom till himelen så stod gud med sina öppna händer och sa :
nu är du äntligen hemma..

Du kommer alltid att betyda så himla mycket för både mig och min mamma.
Du är guds finaste ängel !



Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint skrivet! Ja jag tror precis som du att just så är det, Laila vart så väl emottagen, det vär hon värd! L var så stolt o glad för din vilkorslösa kärlek du gav henne, hon älskade dej så mycke! Jag är tacksam för de 10 åren jag fick tillsammans med henne, även om det både var jobbigt o tungt många gånger så gav det så mycke mer. Önskar att L kunde se hur vackert du skriver om henne...kram mamma

2011-07-31 @ 07:39:45
Postat av: sofia

<3

2011-08-02 @ 05:05:56
URL: http://soofiaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0