Lara 18 år.




Igår åkte jag in till stan och träffade tjejerna för att fixa present till Lara.
sedan drog vi oss hem till Alex. vissa började fixa sig redan då, men jag la mig ner i sängen och försökte sova... efter ett tag kom fillan.. 
efter ett tag tog vi bussen till vidingsjö där festen var. as lite folk till en början sedan kom det mera folk.
vi dansade och hade skit kul.. efter ett tag tog jag bussen in med fillan hon åkte hem och jag drog mig in till stan för att möta Ludde och hans kompisar. vi skulle följa någon tjej hem.
och jag svär , mina fötter dog asså. satte mig rakt ner i snön för att byta skor så mina byxor vart helt blötta... vi skulle dra oss till rese efter det. vi tog vägen genom stan och träffa Sofia på stan...
faaan henne som kom in på krogen då !! när vi tog bussen till BBG så somnade jag nästan direkt..

 vi vaknade runt elva idag och har  bara tagit det lungt.
det behövdes kan jag sääga !


Kommentarer
Postat av: Wictoria



Glöm inte att om ni inte har bloggsvar.se, så kan ni även vinna en inbjudan här:

http://wictoriatavlar.blogg.se/2011/february/bloggsvar-282.html#comment

2011-02-27 @ 22:29:07
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0