Frågor o svar.

hur många bloggläsare har du :)?


Jag har mellan 30-35 st dagligen. jag ser min blogg som en dagbok där jag kan gå tillbaka o titta.

haha tönt! varför luktar din hund lite småskumt?

HAHAHA, saaara ! det är för att du aldrig kommer hit och badar honom!

vem är den bästa du vet ?

om man bortser från min hund så är det helt klart min syster.

Är du kristen och i så fall varför tror du på Gud??

Jaa, jag är kristen. jag tror på gud för att jag känner mig trygg och jag vet att på något sett så finns han alltid där.

har du kommit över ditt ex än?
jag tycker fortfarande om mitt ex väldigt mycket. men vi ville olika saker o det måste jag bara acceptera.
men vi är fortfarande väldigt bra kompisar o träffas ibland.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0