.



2011 .

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ooj. Jaa ni.. blev ju trots allt 18 i år. Så att kunna gå ut på krogen o köpa snus lagligt kanske?

Har du några nyårslöften?
jaa , absolut! Har jag alltid men dem brukar inte hålla så länge..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nepp.

Vilka länder besökte du?
Turkiet och england.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
26 mars o 13 maj.

Vad var din största framgång 2011?
att våga älska mig själv. Och att jag faktiskt klarar av att kunna gå till tandläkaren nu.

Största misstaget? 
inte en aning.

Bästa köpet?
iphone

Vad spenderade du mest pengar på?
snus , kläder , alkohol…
 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
massor!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
give me everything 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
oj, lite av båda kanske?

Vad önskar du att du gjort mer?
inte slösat så mycket pengar på krogen.

Favoritprogram på TV?
greys !

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var i skolan o hade nollning. Sedan satt jag på 55an med fina vänner. Efter det så var jag ute o käkade på resturang med Ludde och sedan åkte vi hem till mig o såg på solsidan.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
oooj , rätt blandad… allt ifrån baggyjeans till söta klänningar..

Den bästa nya personen du träffade? 
oj, dem personerna får jag inte skriva här eftersom jag har tystnadsplikt på min praktik. Men många av mina brukare är dem bästa personerna jag har träffat i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0