.



Igår gick jag upp tidigt för att åka och shoppa i stockholm med mamma , Lydia , Erika och Lena.
vi gick runt överallt och vi hittade inte speciellt mycket men några saker fick i alla fall följa med mig hem..
vi kom hem ganska sent på kvällen så orkade inte direkt gå ut. la mig i sängen med mina stora mjukisbyxor och sedan kom Daniel och hämtade mig. vi drog oss till donken o satt där jävligt länge och snackade om allt mellan himmel och gjord.



Idag hade jag en lååång sovmorgon och sedan drog jag mig in till stan för att möta upp karro.
snart drar jag mig till stan för att ta en fika med mina favoriter..



Imorgon vakas det nyår och jag är grymt taggad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0