.



vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting
jag e fylld av begär, varje dag det tär
helt förblindad av mig själv och min egen karriär
jag dricker för mycket, men det förnekar jag
om du frågar mig om sanningen så tvekar jag
saknar röka gräs, ba en liten gås
jag hade nog torskat på droger om jag inte fått en psykos
nog torskat på det mesta om jag inte hållt mig i skinnet
för det kostar o festa när du trollar med sinnet
brukar skylla på trycket men jag krökar för mycket
två öl varje kväll, det är så långt ifrån nykter
försöker mörka mitt sätt men det blir ofta fel
du kanske känner igen mitt problem
det är då jag hatar mig själv,
 för jag e patetisk och vaknar upp i hell
 och ba känner mig så dekis


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0