.



" VEM SA ATT INTE TOMTEN FICK VARA FULL ? "
jag o mamma var i veckan på systemet och jag fick äntligen välja ut den öl som jag tycker om !



Fick denna fina tröja av min syster i julklapp från Ralph Lauren !

Strax ska jag lägga mig i sängen , där min andra syster redan ligger och sover.
Julafton har varit underbar. jobbade till fyra sedan kom Micke o hämtade mig.
vi käkade julbord , körde paketleken där jag vann presentkort på spotyfi och en champang som blir perfekt till nyår ! sedan öppnade vi alla julklappar o efter det har vi bara suttit i soffan, druckit en väldans massa öl och bara haft det allmänt mysigt.

innan jag lägger mig i sängen så ska jag läsa en text som jag fick av min ungdoms pastor pelle för många år sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0