Jag Är Helldre Leedsen Med Dig Än Glad Utan Dig ....


Skorta bikbok / jeans cheep monday / smycken gess , spanien , tomas sabo , bikbok / väska Zara


jag har världens bästa hundar !




Idag gick jag upp rätt tidigt. Gick lång promenad med hundarna innan jag tog bussen till skolan och träffade Alek. Vi fixade mitt busskort och skit sen drog vi och mötte upp Johanna för att sedan käka lite glass… vi tog bussen till polisen efter det och vi var framme i skaplig tid.  Vi satt utanför ett tag sen kom Chadi, David, Elias och någon jag inte visst vem det var.. så jag drog in och satte mig med dom sen började hela rättegången..  Det gick helt okej, men domen kommer inte förän om en vecka så vi får se hur det går.

Jag och johanna  gick till min gamla praktik och våran gamla skola innan vi drog hem till henne ett tag. När jag kom hem gick jag och mamma 2 kilometer.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0