Hello Bitch



Today : Klänning - Zara kidz ( köpt i spanien )

Brukar verkligen inte lägga upp bilder på vad jag har på mig.  men kanske är dags att göra det nu när jag hittat min sladd till kameran .

Idag började jag inte min praktik förän klockan 3 så passade på att träffa min efterlängtade Johanna.
blev att dra till henne och snackade ett bra tag innan jag drog till kvinne by för att träffa min handledare.
hon var verkligen jätte bra och jag ser fram emot att lära känna henne och de fem boende som bor där jag ska vara.
efter det blev det hem och träffa mamma som varit borta på läger med sina idiot ungar.. vi drog iväg för att hämta saras present som har kommit !

Ett plus till Alice som har hittat sin kamera sladd till sin lilla kamera !
Så spanien bilder kommer inom kort...


Kommentarer
Postat av: sofia

du är snygg! och jag saknar dig!

2010-09-03 @ 23:37:53
URL: http://soofiaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0