You ever love somebody so much You can barely breathe When you’re with them.

kom precis hem från sporthallen, jag har varit på aerobics dans.. just det ni hörde rätt.
det är Aerobics fast med dans för er som inte förstod...

I alla fall så tänker jag ta med mig marina dit!
Marina kommer du ihåg när vi gick i 6an och gick till feelgood och körde aeronics?
det är liksom våran grej.. så varför inte med lite dans i ? ;)
'
nu ska jag plugga och sedan lägga mig i mammas säng och vara lite med henne för micke är på kurs eller nått..
ganska skönt att han är borta för då får jag tid med mamma !


byyye!
.


Kommentarer
Postat av: Marina

ne vad kul!! jag är på! as länge sen vi gick på feelgood, vi var så småå ! haha :D <33

2010-10-16 @ 18:47:05
URL: http://marinaaaaa.blogg.se/
Postat av: Marina

jaa får göra det!! :D

2010-10-17 @ 11:50:46
URL: http://marinaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0