I'm glad I have you

Idag började jag min praktik vid 7. åkte till skolan vid 11 och käkade med tjejerna..
vi drog till stan efter det och fixade cigg och snus sedan snabbt tillbaka till skolan för tjejerna skulle fan fixa sig i flera timmar eftersom det var skolfoto idag.. efter skolan drog vi till stan för elin skulle fixa lite grejer på banken.
sen drog jag och fikade med Agnes och sara kom en snabbis.. maria kom även efter det och vi drog till husgruppen!

vill även tilllägga att vi är lediga imorgon och på fredag. så det är långe helg nuuu!!


Sudig bild..  Malin, du är en fantastisk människa! ♥


HAHA


haha, Elin !



visst har vi radat upp våra bord fint, jossan lara jag alex elin malin och adam =)


jag Älskaaaar höööst.
dock inte vädret!!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0