gone and away .

Idag var en helt dag vanlig dag i skolan. elin snackade om vilken dildo hon ville ha och efter lunch satt vi ner ooch alllexx tog massa bilder. efter det drog jag till rece och träffade lydia och issa. min underbara Lydia fyller år idag!
efter iv valet drog jag ner till stan och träffa Mattis. han köpte kläder och sen drog vi till net on net och sladdade med hans bil.. sen drog vi hem..

på kvällen drog jag in till stan ( maria vill att jag att jag ska skriva att hon fick vänta på mig i 30 minuter )  och köpte snus sedan drog jag och maria hem till mig efter ett tag kom sara hit och vi droog till max sen såg vi linas kvällsbok !! Maria sover här inatt meed. HEJ DÅ!





Tummen upp för skolan !







.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0