Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma träffade pappa när dom var unga. dom gifte sig när min mamma var 19 år gammal och fick sedan min bror. sen min syster och sen min andra syster. sen kom jag. många år efter. jag är alltså en sladdis.
efter att dom hade varit gifta i 25 år så bestämde dom sig för att skilja sig.
 
min mamma är 47 - 48 hon jobbar som kurator på en skola i motala. hon är nu gift med micke som bor med oss i tallboda.  Min mamma är en helt underbar människa och jag kan näääästan prata med henne om allt och hon finns alltid där för mig.

min pappa är snart 50 tror jag och är anställd i malmö men jobbar i sverige med någon data grej.. 


idag drog jag in till stan för att käka lunch med Lara som inte heller var i skolan idag. vi drog till ett nytt ställe och satt där och snackade ett bra tag. sen gick vi runt lite på stan och efter det var hon tvugen att dra till skolan för hon skulle redovisa. då träffade jag sara och jag köpte den första julklappen som blev till min bror.. vi fikade en stund sen väntade jag fan i 20 minuter på min buss !!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0