Dag 01 – Presentera mig själv

okej, vart ska jag ens börja?

Jag heter Alice och är 17 år. jag vill vara 18 så jag kan gå på krogen men mina föräldrar knullade för sent..
jag går andra året på birgittaskolan och läser till undersköterska. har praktik tre gånger i veckan och går bara i skolan två dagar i veckan... jag äääälskar att åka longboard , vara med kompisar, fika och mina syskon..
inget mer ni behöver veta tycker jag.

Annars då ? kom nyss hem från berga. har hjälp en kompis med att byta ett hjul på hans bil. vet dock inte om jag hjälpte till så mycket eftersom jag inte kunde något.. men men  ! imorgon ska jag jobba och känna skit lite pengar !




heej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0