take a drink and chill !

min helg har varit en riktig slappis helg. iget festande alls och det måste jag säga har varit skönt
fredagen började med lite chill grill och snacka hos matilda sedan sov vi där..
lördagen när vi vaknade så drog vi till stan och sedan drog jag till lyddan för chill där med henne, ida och ellen.
riktigt nice. söndagen blev riktigt chill med en kortis i kyrkan sedan till lyddan igen för att se film. martin wigren kom också och hälsade på.. sedan blev det hem för mamma fyller år idag så blev att fira henne! sen drog jag in till stan för att träffa johanna, jimmy, chad och mona. riktigt trevlig faktisk! nu sitter jag i soffan med mamma och micke och dom dricker vin medans jag dricker min oboy.. snart är jag 18! då fan ( vad snackar jag om? jag är inte ens 17 än :O ) imorgon kommer johanna och hälsar på , på min skola och sen blir det fika på stan med jona. sen ska jag träffa snygga sara! sedan blir det att slagga hos lyddan! pussssss :*


.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah populära tjejen ! :*

2010-05-10 @ 08:19:27
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0