I dont know what you want.



Hopp! nationella var i matte igår grymt svårt.
efter jag hade gjort det gick jag till stan för att träffa johanna , Taimaz, hibo och benita..
vi käka, gick på stan sen drog jag och benita hem till johanna och sov någon timme där.
sedan drog vi till sommarskolan. på kvällen blev det husgruppen och sen fest i trädgårn.
massor av folk från folkunga där som drack folköl och spelade depp musik. inte riktigt min stil direkt!
sen kom johanna, hennes mamma och louise hoffsten och hämtade mig sedan tog jag och johanna bussen till mig
för att se sex and the city. sedan slagga johanna här.. nu sitter jag och kollar på sex and the city och har gjort snart hela dagen. ikväll blir det fika i stan med Ellen och Agnes...


pösss.

.


Kommentarer
Postat av: wictoria

söt du är alice!

2010-05-14 @ 00:04:02
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0