I am in love with you. but I can not say it out loud and I'm sorry for that.



bild från idag!

idag hade jag två lektoner gick till stan efter skolan och solade med alex och lara. sen drog vi och satte oss och snackade lite.. efter det gick jag till trädgårdstorget för jag var tvungen att ta bussen med isadora på studiebesök på sjukhuset. när det var färdigt drog jag och hälsade på laila. gick ut så hon fick röka och vi pratade ett tag.  när hon hade rökt klart så tog jag bussen till stan för att träffa folk. sedan tog jag marina och karro ut biljetterna till sex and the city ! efter det sprang jag iväg till kyrkan. och gud vad skönt det var att vara där idag ! 
men nu ska jag sova för jag börjar klockan 7 imorgon.  

pösss..

.


Kommentarer
Postat av: Rubenjessica

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-12-22 @ 17:32:08
URL: http://rubenjessica.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0