staffan Berthilsson

En bra sak är att tårar aldrig visar sig när regnet faller. Som om en bra sak någonsin kunde kompensera för all den smärta du fick mig att gå igenom. Det blir ingen sista chans att lova att aldrig röra till det igen. Bara en söt smärta av att se min rygg när jag vönder mig om och går, att se när jag tar mina steg bort från dig. Och nu när du är borta är det som ett eko i mitt huvud, jag minns varje ord du sa. Det svider att du aldrig märkte alla sätt som ja försökte på. Det är svåra att fejka ett leende när jag känner att jag faller isär inombords. För första gången finns det ingen barmhärtighet i dina ögon. Och den kalla vinden slår mitt ansikte och du är borta. Du börjar långsamt suddas ut ur mitt minne, jag är hjälplös, att önska inget bra, för du ser mig inte på det sättet som jag önskar att du skulle göra. Det fanns ett ögonblick att ta vara på barje gång vi möttes, men du har alltid haft fömågan att bara gå förbi mig. 


För du var aldrig, och du kommer aldrig att bli bara min.

.


Kommentarer
Postat av: wictoria

hoppas allt är bra med dig!:)

2010-07-08 @ 20:04:17
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: sofia

jag älskar dig hjärtat.

2010-07-10 @ 13:11:43
URL: http://soofiaak.blogg.se/
Postat av: agnes

älskar dig alice, kommer alltid att finnas vid din sida! <3

2010-07-16 @ 23:50:38
URL: http://agneskristing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0