Platå Challenge 2010


.



bild 1 är på alla spelare
bild 2 på tjej laget som vann.. 

21 lag kämpar mot sanden och värmen i Trädgårdsförening för att ta hem vandringspokalen i Platå Challenge 2010. och jag , karro , love och olivia var där och kollade.. italenarna var bäst. dom körde i kalsonger och grymt snygga!  Hejarramsor och dunkande klubbmusik hörs över hela grönområdet. Runt volleybollplanerna sitter åskådare och vänner och dricker öl och hejar på. I bäcken ligger öl och bubbel på kylning. Det är andra året i rad som restaurangen Platå anordnar volleybollturnering..  efter det åkte jag hem och kollade på första matchen jävla skit att argentina åkte ut... hade velat se argentina eller spanien i final ju.. på kvällen åkte jag in till stan och träffa karro för att se andra matchen och panien vann!! gött som fan.. gud vad glada vi blev..
 nu ska jag se solsidan!

I have trust in fait.


pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0