23:36

om 2010 ska vara så här så vill jag inte vara med i 2010..

idag var jag hos tandläkaren. eller blev mest att prata.
tandläkaren är det värsta jag vet och det är igen som förstår hur mycket jag hatar att gå dit.
men när jag satt och pratade med min tandläkaren sa han att jag inte ska behöva vara rädd för att
komma till honom. så jag ska behöva gå till en psykolog på grund av min tandläkarskräck.
känns lite överdrivet att behöva gå till en psykolog på grund av att jag mår dåligt av att gå till
tandläkaren. men jag får ge det en chans.

inte nog med det har en lärare på min gammla skola dött. hon dog i cancer..

så nu ligger jag i min säng och har tvn på för det är ett program som spelades in för några år sen om Michael Jackson - 30 år som artist. samtidigt som jag dricker iste och läser min vogue jag fått från johanna!
kan det bli bättre Michael jackson, iste och vogue ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0