22:19

känns som jag hunnit med en hel del idag, och det har jag.
började med min praktik och det var faktiskt ovanligt roligt idag,
 förutom att det var sjukt jobbig. men det går jag inte in på.
efter att jag hade slutat gick jag lite på stan själv tills jag hittade marina
som också gick på stan själv. så vi slog två flugor i en smäll och gick
lite på stan tillsammans.  efter det träffade jag agnes och vi gick och fikade,
där satt ett helt gäng men vi fick inte plats där så vi satte oss själva.
men snäll som jonte är så kom han och satte sig hos oss...
sen kom jona, och satt med oss ett tag med... sen gick jag och han vidare medans
dom andra satt kvar... nu är jag inte alls trött men måste sova för jag ska upp halv 6 i morgon!
i morgon blir det tjejkväll hos marina och på lördag blir det snabba cash på bio det ser vi fram emot..
puss!!

.


Kommentarer
Postat av: Steinelizabeth

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-07-15 @ 09:00:04
URL: http://steinelizabeth.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0