19:38



It's a good thing tears never show in the pouring rain
As if a good thing ever could make up for all the pain
There'll be no last chance to promise to never mess it up again
Just the sweet pain of watching your back as you walk
As I'm watching you walk away
And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said
It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside
'Cause you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine


idag vacknade runt 1 då var det bara att resa sig upp ur sägen och göra sig i ordning för att träffa karro och johanna på stan. vi gick mest runt och kollade lite.. det var jätte skönt för det var typ inga som var på stan idag.
efter det gick vi till karro. eller inte till karro, till hennes trapphus och satt där i en halv timme och bara snackade. det är kul att johanna är tillbaka i sverige för jag tror eller snarare vet att alla har saknat henne..
sen kom micke och hämtade mig, då satt redan camilla och viktor i bilen för dom skulle med hem till mig där mina andra syskon redan var för att äta middag, middagen spårade väll ut kan man säga.
det slutade med att jag coh min syster lydia började kasta grädde på varandra..
så nu luktar jag grädde. inte den bästa lukten kan jag lova!
så det blir duschen som väntar nu....





.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0