13:53

 

ligger i sängen med datorn i knät och ser på skit på datorn. jag har grymt tråkigt och vill gå på träning idag. men liggen i sägen och är sjuk istället... känns inte jätte bra. dessutom så skäller min hund så sjukt mycket och hon vill inte sluta skälla !! fyy...

mobil-lek


vad har du för mobil? - Sony eriksson
vilken färg? - Rosa
vad står det i ditt 12e sms i inkorgen? - heej min lilla KK !  - jona åhman.
vad står det i ditt 12e sms i utkorgen? - ( har inget i utkorgen. )
vem ringde dig senast? - mamma
vem ringde du senast? - jennifer.
hur många kontakter har du? - Orkar ja faktiskt inte räkna..
hur känner du den 10e underifrån? - viktor Berthilsson.  han är min bror, så jag känner honom genom det. :P
vad tycker du om den 10e uppifrån? - Alejandro. - han är en person jag var med förut, men inte längre.
har du några sparade sms? - ja
vad står det isåfall i det första nerifrån? - 'bara hos gud finner jag ro, från honom kommer min räddning. han är klippan som räddar mig, min borg där jag står trygg. ´
vem är din översta kontakt i kontaktlistan? - Agnes  (:
vem är underst i din kontaktlista? - -"öland robban "
hur många olika mobiler har du haft? -hahahah. inget jag talar om.
hur många olika nummer har du haft? -2 tror jag.
vad är ditt nuvarande nummer? - fråga om du vill hareeeee...

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0